Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

Οι πεισματάρηδες...


http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-09-24/ecb-faces-defiance-on-bank-oversight-as-germany-hoards-powers

Η πρώτη ειδησούλα μάλλον σχετίζεται με την δεύτερη.  Η πρώτη ειδησούλα είναι ότι οι Γερμανοί δεν θέλουν να έχουν την ΕΚΤ να κοιτάει τα του οίκου της. Οι Γερμανοί είναι τελικά ...οι ευρωσκεπτικιστές (τρίχες δηλαδή, οι Γερμανοί είναι "τα δικά μου, δικά μου και τα δικά σου δικά μου".


http://www.wsj.com/articles/imf-urges-urgent-action-on-europes-bad-loans-1443103382

Καλά... Λες να κρύβει τίποτα κακά δάνεια η 13η μεγαλύτερη τράπεζα στον κόσμο?  Γιατί το φθινόπωρο του 2011, αν θυμάστε (κάν'τε ένα κόπο και θυμηθείτε τι έγινε το φθινόπωρο του 2011), το φθινόπωρο του 2011, παραλίγο να σκάσει η 12η μεγαλύτερη τράπεζα του κόσμου.

Πεισματάρηδες οι τύποι.  Άσε που ήταν αγενείς στον Geithner, και έχω θέμα με αυτό.  Έχω την εντύπωση ότι μάλλον έχουμε μπει στον 3ο γύρο του 3ου ματς.  Πολύ πεισματάρηδες...  Επιμένουν να επανεξοπλίζουν την Ρωσία, επιμένουν να εξάγουν το 50% του ΑΕΠ τους, επιμένουν να θέλουν να παραβιάζουν θεμελιώδεις κανόνες της λογιστικής (πχ πρέπει τα πάντα να καταγράφονται "συντηρητικά" και να ...διαγράφονται τα κακά δάνεια...).  Από το πείσμα τους διέλυσαν την χώρα τους στο 2ο ματς, το 1945, και με το που επανενώθηκαν, άρχισαν τα ίδια.

Και εμείς?  Εμείς καλοί μου άνθρωποι, συνήθως παθαίνουμε πνευμονία όταν ο κόσμος συναχώνεται. Και τώρα, ο κόσμος μάλλον έχει πάθει πνευμονία. Τα πολλά λεφτά, στο κραχ του 1929, δεν χάθηκαν το 1929, αλλά το 1932 ή '33. Ζούμε ακόμα στην σκιά του 2008. Το μόνο που έχει αλλάξει είναι το ...Ιράν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: