Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Σάς έχω πει ποτέ την θεωρία μου ότι το ΕΑΜ υπήρξε επειδή το ήθελαν οι ...Άγγλοι;


Νομίζω ότι με συμφέρει να έχουμε πολλά πολλά κόμματα στην Βουλή. Επομένως θα ψήφιζα μικρό κόμμα.  Ωστόσο οι περισσότεροι δεν έχουν την δική μου ...προσέγγιση. Και όσο βλέπουν την προοπτική Μεϊμαράκη (και τον Κυριάκο να την στηρίζει), θα ψηφίσουν Τσίπρα.  Και έτσι μάλλον θα υπερισχύσει ο Τσίπρας.  Οι Πλοκάμηδες και πολλοί από τους ΑΝΕΛ μάλλον θα πάνε στην  Νουδού.  Θα το μυρίζονται αυτοί οι τέως Συριζαίοι και θα ψηφίσουν Τσίπρα.

Ο Τσίπρας επικαλείται σαν επίτευγμα αυτό για το οποίο έχασε τον Βαρουφάκη.  Εμένα από όλους τους Συριζαίους μου άρεσαν οι ...Λαφαζανικοί, και, δε πα να σκούζετε, μου άρεσε η Ζωή.  Στον Τσίπρα δεν μου αρέσουν τα φορομπηχτικά του.

Στα ενεργειακά είμαι σίγουρος ότι η Νουδού είναι πιο Πράσινη από την Φώφη (ή τον Πλοκάμη) και οι περισσότεροι αντιαιολικοί που ξέρω είναι Συριζαίοι (αν και ίσως Λαφαζανικοί).   Οι της Νουδού είναι εντελώς χαχόλοι στα ενεργειακά.  Οι Συριζαίοι θέλουν και αυτοί ΑΠΕ, αλλά θέλουν φθηνό ρεύμα -- αυτά τα δύο είναι ασυμβίβαστα, ελπίζω να προτιμούν το φθηνό ρεύμα.


Ιδεολογικά είμαι συντηρητικός του σκοτωμού, και υπέρ των αγορών κλπ, αλλά είμαι κατά των λαμογιών, ολιγαρχών και απατεώνων (και κληρονομικών ηλιθίων). Και υπέρ των ΔΕΚΟ (αλλά με πραγματικές ρυθμιστικές αρχές και όχι τσιράκια του κάθε απατεώνα).  Θεωρώ ότι το μείζον πρόβλημα της Ελλάδας είναι ότι ...εξαφανίζεται και για αυτό βασικά φταίει το ευρώ, άρα Καζάκης, μόνο που δεν ξέρω γιατί δεν καταφέρνει να φτιάξει ...κόμμα   Αυτοί που φτιάχνουν κόμματα προφανώς δεν τον θέλουν. Ωστόσο τον στήριξε δημόσια ο Παναγιώτης Γεννηματάς.  Ο Γεννηματάς (καμία σχέση με την φαιδρή συνταξιούχο της Εθνικάρας) είναι σοβαρό άτομο.

Σας έχω πει ποτέ την θεωρία μου ότι το ΕΑΜ υπήρξε επειδή το ήθελαν οι ...Άγγλοι;

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Προφητικός ο Δημήτρης Καζάκης...
http://dimitriskazakis.blogspot.gr/

http://www.epamhellas.gr/

Το χειρότερο κοινοβούλιο από την Εποχή του Εμφυλίου
http://dimitriskazakis.blogspot.gr/2015/09/blog-post_21.html

dimostzor είπε...

Δεν είναι μόνο θεωρία. http://deltio11.blogspot.gr/2015/09/blog-post_77.html