Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Νομίζω ότι εάν υπήρχε πολιτική βούληση, η ΔΕΗ φτιάχνεται μια χαρά...


http://www.energypress.gr/blogs

Δεν ξέρω εγώ τα ντεσού.  Εγώ ξέρω ότι η δήθεν απελευθέρωση είναι μαϊμού. Σαλαμοποιούμε ην ΔΕΗ για να μην έχει δεσπόζουσα θέση έναντι της EDF;  Ή επειδή έτσι λέει ο Μπαρόζο;  Έλεος... Το πρόβλημα είναι οι Έλληνες διαπλεκόμενοι επίδοξοι ενεργειακοί βαρώνοι, που ούτε λεφτά έχουν, εάν έχουν δεν τα βάζουν, δεν συνενοούνται κλπ. Χωρίς το θέμα των βαρώνων, η ΔΕΗ γίνεται κούκλα σε 6 μήνες. 6 εβδομάδες. Μέ τους βαρώνους... έεεε... όσο καιρό χρειάζεται για να δούν πώς θα συνεννοηθούν και πόσα θέλουν για να κάνουν την δουλειά... Όλα, φυσικά, αρχαιοεικασίες. Αλλά @#$;ρG&YU το U*%$# μου, οι βαρώνοι είναι οι ίδιοι και ίδιοι ΑΕΡΙΟάδες και ΑΠΕτεώνες... Άντε βγάλε άκρη, και ο καθένας με τον μπαμπά του από πίσω...  Και μην μου πείτε ότι το κάρβουνο είναι δυσεύρετο ή βλαβερό γιατί έχω βαρεθεί και θα σάς βρίσω. Για τα λεφτά, άλλο θέμα. Supplier financing κανείς βλάχος;

1 σχόλιο:

spiral architect είπε...

Ελα Αλέκο:
Ενημέρωση για τη συνεργασία ΔΕΗ – Damco Energy

- Το σ.κ. δεν υποκύπτει σε εκφοβισμούς και απειλές

Αν ψάξεις, θα βρεις κι άλλα για το αποικιοκρατικό ντιλ - δημιουργία καταστημάτων one stop shop (α, ρε ΓΑΠ!) μεταξύ ΔΕΗ και Damco και θα καταλάβεις τη διαχρονική λογική του θαψίματος των Φωτοπουλαίων.

Ρε σούργελα το ηλεκτρικό ρεύμα δεν είναι κινητή τηλεφωνία και παροχή χαριτωμενιών από χαμογελαστά γκομενάκια. Είναι κάτι άλλο διαφορετικό.
Ισως πρέπει να χάσετε κάνα χέρι από ιονισμό για να το καταλάβετε.