Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Μπορούμε να έχουμε τέτοιο happy ending?



Ποιός είμαι;
Είσαι ο star
Τίποτα δεν ήταν αλήθεια;
Εσύ ήσουν αληθινός... για αυτό ήσουν καλό θέαμα...
Άκουσε με! Ο κόσμος έξω δεν είναι πιο αληθινός από αυτόν που σου έφτιαξα. Τα ίδια ψέματα, η ίδια εξαπάτηση, αλλά στον δικό μου κόσμο δεν έχει τίποτα να φοβάσαι.  Σε ξέρω καλύτερα από ότι ξέρεις τον εαυτό σου...
Φοβάσαι... Για αυτό δεν μπορείς να φύγεις... Καταλαβαίνω... Σε παρακολουθώ όλη σου τη ζωή...
Δεν μπορείς να φύγεις... εδώ ανήκεις... μαζί μου...

Φοβάμαι πως όχι...

5 σχόλια:

spiral architect είπε...

Ο Τρούμαν έφυγε από το ψεύτικο σκηνικό.
Εμείς;
Αλλάξαν ταχέως το χαρούμενο σκηνικό και μας κλείδωσαν μέσα!

Ανώνυμος είπε...

Θα μπορουσα να είχα το προσωπικο σου email για κάποιες προσωπικες πληροφοριες ευχαριστώ archaeopteryx -

spiral architect είπε...

Θυμάσαι κάτι που σχολίασα μερικές ημέρες πιο πριν για τον ΑΔΜΗΕ;
Ε, ναι λοιπόν, οι φήμες οργιάζουν και οι "δρόμοι της ενέργειας" φαίνεται ότι ανοίγουν.

- Θα τους αφήσουν οι "εταίροι" μας;
- Γιατί οι Κινέζοι έχουν την τάση να χώνονται εκεί που άλλοι καλοβλέπουν;

Εν πολλοίς χέστηκα για τους wannabe αγοραστές και τα διαπλεκόμενά τους. Λίγο-πολύ το έργο το έχουμε ξαναδεί και σε άλλες χώρες.

Αναρωτιέμαι όμως:
- Πόσοι και ποιοι εξαθλιωμένοι συμπατριώτες μας θα πληρώνουν ακριβό ιδιωτικό (απ' όλες τις μπάντες πλέον!) ρεύμα;
(και μετέπειτα το ιδιωτικό νερό, την επόμενη μεγάλη μπίζνα)

archaeopteryx είπε...

είμαι "φιλελεύθερος" του σκοτωμού, έχω δει διάφορα "επιχειρηματικά" στην Ελλάδα, και αρκετές αποό τις απάτες, και η "απελευθέρωση" της ΔΕΗ είναι η μεγαλύτερη.

Για αυτό και έχω γράψει (όχι ότι χέστηκε κανείς) "Χαρίστε ΟΛΗ την ΔΕΗ πακέτο" σε όποιον διαπλεκόμενο ή συνδυασμό δαπλεκομένων, αλλά μην την σαλαμοποιήσετε, και χωρίς δικαίωμα μεταπώλησης. (Και φυσικά με ανεξάρτητη ΡΑΕ -- και μετά ξύπνησα)

archaeopteryx είπε...

archaeopteryxgr@gmail.com
(νομίζω το έχει το προφίλ μου)