Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Ουράνιο στην Ελλάδα;


Δεν θέλω να γράψω πρόχειρα για πυρηνική ενέργεια στην Ελλάδα, και τώρα, εδώ που ήρθαμε, μάλλον θα διαβάζουμε για πυρηνική ενέργεια παρά θα την δούμε ποτέ. Ούτε λεφτά υπάρχουν (δημόσια ή ιδιωτικά), και η ύφεση θα ρίξει πολύ την ζήτηση. Ήδη λόγω παγκόσμιας ύφεσης, το …LNG από την Β. Αφρική, έχει γίνει φτηνότερο από το αέριο από τον αγωγό, στην Β. Ελλάδα.

Γενικά, οι Έλληνες, από το 1981 και μετά, είναι βραχυπρόθεσμοι επενδυτές, και η πυρηνική, όσο κι αν τεχνολογικά ή ενεργειακά ή οικονομικά θα ήταν βιώσιμη λύση, είναι μακροπρόθεσμο έργο και γενικά δεν προσφέρεται για γρήγορα κέρδη. Στην Ελλάδα οι πάντες προτιμούν τα γρήγορα κέρδη επειδή δεν εμπιστεύονται τα αρπακτικά, την …Κυβέρνηση και το φορολογικό καθεστώς.

Ο φίλος που μου έστειλε το άρθρο από την ΕΞΠΡΕΣ που δημοσίευσα σαν σχόλιο, μου έστειλε και τα παρακάτω εξαιρετικά ενδιαφέροντα links για ουράνιο στην Ελλάδα:

http://antigoldgreece.wordpress.com/2009/07/23/uranium_paranesti/
http://antigoldgreece.wordpress.com/2009/02/08/uranium/
http://antigoldgreece.wordpress.com/2009/02/18/igme-uranium/


Κακώς κατά την γνώμη μου δεν ετέθη θέμα πυρηνικής ενέργειας στην Ελλάδα, είτε έχουμε εκμεταλλεύσιμα αποθέματα είτε όχι. Δεν έχει σχέση με ατολμία, έχει, κατά την γνώμη μου σχέση με «διαπλοκή». Όπως μου είπε, σε καλή καθαρεύουσα πλούσιος και σημαντικός μεταφορέας πετρελαίου, όταν του πρότεινα την ιδέα: Και εμείς τι θα γίνομεν; Κλέφτες;»

1 σχόλιο:

nikos είπε...

Αναρωτιέμαι μέσα μου ….μήπως το άρθρο σου για το ουράνιο δεν ειναι καθόλου προφητικό…..